BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12 februari 2010

kul

VÄÄÄÄÄÄRTT!
jag känner mig ensam just nu.
ni kanske tror att nu kommer det ett depp inlägg men det kommer bara några sanningens ord om hur jag känner just nu.
Jag känner mig ensam.
Jag har så många bra vänner men något fattas.
Jag saknar DEN som jag kan säga allt till,
DEN som jag vet, inte säger något till någon, och jag saknar min babe.
Issa är i sth nu, eller nu och nu men hon flyttade dit i höst.
jag saknar hon så grymt.
Vi har inte kännt varran så länge, men sommaren 09, sommaren vi tillbringade tillsammans, den var ju så underbar.
Minns arlalund, minns när vi spelade mario så razze och sevb somna, minns när vi skulle lära killarna bli atletiska på gräsmattan i vormsele.


MINNS DEJ!


syster?(L)












och marcus, jag älskar dej (L)

0 kommentarer: